Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 17:07 Publikacja: 27.11.2009 15:23
Michał Kwiatkowski, Motorola Polska
Foto: rpkom.pl
[b]rpkom.pl: Jeszcze trzy lata temu pisano, że Motorola szybko goni Nokię. Wasza firma na światowym rynku producentów komórek ustępowała tylko Finom. Od tamtego czasu udziały Motoroli w światowym rynku spadły z ponad 20 do niespełna 5 proc. Jakie błędy pana zdaniem popełniliście?[/b] [i]Michał Kwiatkowski, Motorola Polska[/i]: – Rzeczywiście ostatnie dwa lata nie były dla nas najbardziej udane. Od strony produktowej przyczyniła się do tego zbyt duża ilość platform, które staraliśmy się rozwijać równolegle, co miało wpływ na koszty produkcji. Jednak teraz strategia firmy zmieniła się diametralnie, skupiamy się na smartfonach z systemem Android, znacząco ograniczyliśmy koszty i efekty z kwartału na kwartał są coraz bardziej widoczne.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas