Aktualizacja: 17.05.2025 08:14 Publikacja: 29.12.2015 21:00
Z informacji, do jakich dotarł rpkom.pl wynika, że według jej najnowszych estymacji wzrósł odsetek gospodarstw domowych, w których nie ma już telewizora, wzrósł w Polsce w ciągu ostatniego roku z 3,8 proc. do 4,1 proc., co daje ponad 550 tys. domów bez dostępu tradycyjnej telewizji (wszystkich gospodarstw domowych jest bowiem w Polsce według Nielsena ponad 13,5 mln, mieszka w nich 35,6 mln widzów).
To trend powszechny nie tylko w Polsce, idący w parze z tendencją do rezygnowania z tradycyjnej płatnej telewizji i zastępowania jej internetowymi odpowiednikami w rodzaju Netfliksa, Hulu czy Apple TV. Z najnowszych doniesień Pew Research Center wynika, że w USA z usług płatnej telewizji (kablówek lub platform satelitarnych) korzysta 76 proc. domów. 15 proc. gospodarstw zrezygnowało z płatnej telewizji, a 9 proc. nigdy jej nie subskrybowało.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas