Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 15:51 Publikacja: 18.02.2020 22:30
Foto: Shutterstock
Trwa wyścig operatorów telekomunikacyjnych o to, kto zdobędzie największą grupę lojalnych abonentów. W budowie lojalności pomaga strategia polegająca na sprzedaży pakietów łączących usługi mobilne i stacjonarne. Ku takiemu podejściu skłaniają się już wszystkie sieci komórkowe. Sektor czeka jeszcze tylko na Playa, który ma w tym kwartale zacząć sprzedaż stacjonarnego internetu na sieci Vectry.
CZYTAJ TAKŻE: T-Mobile Polska startuje ze światłowodem i Netflixem
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas