Trwa wyścig operatorów telekomunikacyjnych o to, kto zdobędzie największą grupę lojalnych abonentów. W budowie lojalności pomaga strategia polegająca na sprzedaży pakietów łączących usługi mobilne i stacjonarne. Ku takiemu podejściu skłaniają się już wszystkie sieci komórkowe. Sektor czeka jeszcze tylko na Playa, który ma w tym kwartale zacząć sprzedaż stacjonarnego internetu na sieci Vectry.
CZYTAJ TAKŻE: T-Mobile Polska startuje ze światłowodem i Netflixem
Tymczasem we wtorek wielkopolska telewizja kablowa i T-Mobile Polska oficjalnie poinformowały o tym, co zapowiedział w rozmowie z nami niedawno Andreas Maierhofer, prezes mobilnego telekomu. Inea nie tylko udostępniła T-Mobile’owi infrastrukturę budowaną z pieniędzy unijnych zgromadzonych w Programie Operacyjnym Polska Cyfrowa i wygranych w tzw. drugim konkursie (POPC2), ale także infrastrukturę położoną za własne pieniądze.
O tym, dlaczego Inea stawia na taki model działania mówił Janusz Kosiński, założyciel i członek rady nadzorczej Inei.
„Dzięki temu T -Mobile Polska dotrze do kolejnych 300 tysięcy gospodarstw domowych w Wielkopolsce” – podano we wtorek punkt widzenia komórkowej sieci.