Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2025 01:28 Publikacja: 27.03.2013 07:47
Pismo, którego nadawcą było kilku operatorów, zawiera informację dotyczące sposobu negocjowania umów oraz wprowadzania do ofert produktów z logiem „jabłuszka”. Donoszący o sprawie poniedziałkowy „New York Times” sugeruje, że sprawa dotyczy przede wszystkim rynku francuskiego.
Gazeta podaje, że niespotykane u innych dostawców sprzętów kryteria narzucane przez firmę z Cupertino są szczególnie trudne dla mniejszych telekomów. To one od kilku miesięcy, w zasadzie od kampanii zapowiadającej pojawienie się iPhone’a 5, coraz głośniej wyrażają swoje niezadowolenie ze stosowanych przez Amerykanów zasad wprowadzania do sprzedaży przez mniejszych operatorów urządzeń sygnowanych marką Apple.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas