Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 04:53 Publikacja: 27.03.2013 07:47
Pismo, którego nadawcą było kilku operatorów, zawiera informację dotyczące sposobu negocjowania umów oraz wprowadzania do ofert produktów z logiem „jabłuszka”. Donoszący o sprawie poniedziałkowy „New York Times” sugeruje, że sprawa dotyczy przede wszystkim rynku francuskiego.
Gazeta podaje, że niespotykane u innych dostawców sprzętów kryteria narzucane przez firmę z Cupertino są szczególnie trudne dla mniejszych telekomów. To one od kilku miesięcy, w zasadzie od kampanii zapowiadającej pojawienie się iPhone’a 5, coraz głośniej wyrażają swoje niezadowolenie ze stosowanych przez Amerykanów zasad wprowadzania do sprzedaży przez mniejszych operatorów urządzeń sygnowanych marką Apple.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas