Aktualizacja: 18.05.2025 19:48 Publikacja: 27.12.2021 16:17
Ergonode rozwija oprogramowanie dla branży e-commerce. Wzbogaci je o sztuczną inteligencję
Foto: Shutterstock
Nietrudno wyobrazić sobie sytuację, gdy jeden ze sklepów wprowadza na rynek np. 10 tys. różnych produktów (o co nietrudno w przypadku choćby tzw. marketplace’ów czy platform odzieżowych). Firma taka staje wówczas przed wyzwaniem opanowania tysięcy danych dotyczących każdego z nich. Część spływa do centrali e-mailem, inne dostępne są w Excelu, a niektóre jako wydrukowane katalogi. Jak to wszystko uporządkować? I to w sytuacji, gdy zespół odpowiedzialny za e-commerce zalewają prośby od działu marketingu o informacje o produktach do materiałów promocyjnych, a dział obsługi klienta wysyła pytania od konsumentów. Właśnie w takiej sytuacji zbawieniem ma być oprogramowanie typu PIM (product information management).
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas