Aktualizacja: 25.05.2025 10:14 Publikacja: 18.01.2022 02:22
Pora na Pola dostarcza świeże produkty od rolnika wprost na stół. Platforma ma ambitne plany rozwoju
Foto: Adrian-Piwko-Pora-Na-Pola
Pora na Pola to dość wyjątkowy biznes – e-commerce, ale koncentrujący się na łączeniu konsumentów bezpośrednio z rolnikami i sprzedawcami naturalnej żywności. W fizycznym świecie byłby to bazar, ale Adrian Piwko, założyciel startupu, zdecydował się ów targ przenieść do sieci. I to skutecznie. Spółka przyciągnęła internetowych inwestorów – trzykrotnie decydowała się na emisję w ramach tzw. crowdfundingu udziałowego. Teraz po takie rozwiązanie sięgnie już po raz czwarty.
Na rynek wchodzi polska aplikacja AI wspierająca firmy różnych sektorów gospodarki, jednostki naukowe i instytut...
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas