Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2025 18:43 Publikacja: 24.01.2022 16:40
Zowie chce, by sztuczna inteligencja pomogła działom obsługi klienta w relacjach z internautami
Foto: Shutterstock
Warszawski startup chce, by internetowe zakupy były porównywalnym doświadczeniem jak te w realu. Pomóc ma inteligentna automatyzacja całego procesu zakupowego online. Właśnie takie narzędzia rozwija Zowie. Spółka założona przez Maję Schaefer i Macieja Ciołka od ponad dwóch lat stara się odmienić e-handel. W tym czasie pozyskała już klientów z całego świata, w tym takie marki, jak: Avon, Empik, InPost czy L’Oréal. Firma zatrudnia dziś ponad 40 osób nie tylko w Warszawie, ale również w Krakowie i Nowym Jorku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas