Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.07.2025 03:41 Publikacja: 24.01.2022 16:40
Zowie chce, by sztuczna inteligencja pomogła działom obsługi klienta w relacjach z internautami
Foto: Shutterstock
Warszawski startup chce, by internetowe zakupy były porównywalnym doświadczeniem jak te w realu. Pomóc ma inteligentna automatyzacja całego procesu zakupowego online. Właśnie takie narzędzia rozwija Zowie. Spółka założona przez Maję Schaefer i Macieja Ciołka od ponad dwóch lat stara się odmienić e-handel. W tym czasie pozyskała już klientów z całego świata, w tym takie marki, jak: Avon, Empik, InPost czy L’Oréal. Firma zatrudnia dziś ponad 40 osób nie tylko w Warszawie, ale również w Krakowie i Nowym Jorku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Platforma radiologiczna połączy lekarzy z AI, a wszystko z poziomu przeglądarki. Cel? Szybka i precyzyjna diagno...
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas