System AI odpowie na pytania e-kupujących. Polacy skusili gigantów

Zakupy w sieci to nie wizyta w kawiarni na rogu, w której nas znają. To jednak ma się zmieniać dzięki większej personalizacji. Z wyzwaniem mierzy się Zowie.

Publikacja: 24.01.2022 16:40

Zowie chce,  by sztuczna inteligencja pomogła działom obsługi klienta  w relacjach z internautami

Zowie chce, by sztuczna inteligencja pomogła działom obsługi klienta w relacjach z internautami

Foto: Shutterstock

Warszawski startup chce, by internetowe zakupy były porównywalnym doświadczeniem jak te w realu. Pomóc ma inteligentna automatyzacja całego procesu zakupowego online. Właśnie takie narzędzia rozwija Zowie. Spółka założona przez Maję Schaefer i Macieja Ciołka od ponad dwóch lat stara się odmienić e-handel. W tym czasie pozyskała już klientów z całego świata, w tym takie marki, jak: Avon, Empik, InPost czy L’Oréal. Firma zatrudnia dziś ponad 40 osób nie tylko w Warszawie, ale również w Krakowie i Nowym Jorku.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes Ludzie Startupy
Najwięcej wart polski start-up zyskuje następcę. Plany światowej ekspansji
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Biznes Ludzie Startupy
Polska aplikacja AI pomoże firmom zdobyć pieniądze z UE
Biznes Ludzie Startupy
Polacy znaleźli sposób na boty. Potężna niechęć społeczeństwa
Biznes Ludzie Startupy
Do naszego jadłospisu trafią algi, glony i owady. Polska może być liderem
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont