Aktualizacja: 01.07.2025 04:31 Publikacja: 07.03.2022 20:56
Startup OpenQuiz chce podbić rynek gier nowatorskim pomysłem
Foto: AdobeStock
Pandemia przyspieszyła znane już wcześniej trendy, takie jak wzrost m.in. popularności e-commerce czy gier mobilnych. Teraz czas na kolejną innowację w rozrywce online – i tu swojej szansy poszuka krakowski startup Open Quiz. Spółka stawia na „Yazzdę”, grę łączącą quizy z nowoczesnym modelem biznesowym.
– Większość mojej kariery zawodowej to funkcjonowanie w przemyśle czasu wolnego i mediach, gdzie należy wyważyć aspekty finansowe i artystyczne. Przeważnie model biznesowy polega na tym, że staramy się zainteresować określonym produktem użytkowników i tym samym jak najwięcej ich pozyskać. Następnie ich „komercjalizujemy, wyświetlając reklamę". Budowanie produktu online w całkiem innym modelu biznesowym – gdzie od samego początku chcemy, by użytkownik zapłacił za produkt lub usługę – jest w świecie online niespotykane – tłumaczy Marek Dworak. I zaznacza, że pod tym względem Open Quiz ze swoim flagowym produktem – „Yazzdą” – przełamuje stereotypowe podejście do rozrywki online. – Dla mnie to fascynujące wyzwanie – dodaje.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas