Reklama

Duże pieniądze jadą za rowerem VR. Światowy gracz inwestuje w warszawski start-up

Jeden z największych na świecie producentów sprzętu fitness inwestuje w polską spółkę z branży wirtualnej rzeczywistości. Ta pomoże łączyć ćwiczenia fizyczne z interaktywną rozrywką.

Publikacja: 17.01.2023 01:16

Rynek fitnessu VR dynamicznie rośnie, a perspektywy tej branży są obiecujące. Zadomowił się w niej p

Rynek fitnessu VR dynamicznie rośnie, a perspektywy tej branży są obiecujące. Zadomowił się w niej polski start-up Immersion

Foto: shutterstock

Wirtualny rower, czyli NordicTrack VR Bike, stał się jednym z przełomowych projektów warszawskiej firmy Immersion. Polska spółka kooperowała przy nim (w zakresie oprogramowania) z amerykańskim gigantem – iFIT. Rower, który był połączeniem rowerka fitness i gogli VR, a więc technologii, dzięki której użytkownik przekuwa wysiłek fizyczny w konkretne postępy w świecie wirtualnym, realizowany był we współpracy z HTC Vive. Całość okazała się na tyle udana, że iFIT zdecydował się zainwestować w warszawski start-up. Gigant został jednym z udziałowców Immersion, płacąc ponad milion dolarów za ok. 5 proc. udziałów.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama