Reklama

Pracownicy biją w kosmiczną firmę Jeffa Bezosa

„Pełna seksizmu” – tak pracownicy Blue Origin opisują toksyczną kulturę pracy. Byli i obecni pracownicy podpisali się pod zamieszczonym w internecie listem, który uderza w etykę i politykę bezpieczeństwa firmy.

Publikacja: 03.10.2021 11:40

Pracownicy biją w kosmiczną firmę Jeffa Bezosa

Foto: materiały prasowe

Blue Origin, która oferuje loty kosmiczne profesjonalistom, w tym NASA oraz turystom, nie ma ostatnio najlepszej passy. NASA zdecydowała, że wart 2 mld dol. kontrakt na budowę księżycowego lądownika trafi do SpaceX Elona Muska, a odwołanie firmy Jeffa Bezosa zostało w sierpniu odrzucone.

Teraz Blue Origin otrzymała kolejny cios, tym razem od wewnątrz. 21 byłych i obecnych pracowników opublikowało na portalu Lioness list, w którym dowodzą, że firma przymyka oko na seksizm, nie dba wystarczająco o bezpieczeństwo i ucisza niepokornych. Współautorem jest była szefowa komunikacji wewnętrznej Blue Origin Alexandra Abrams. Materiał opisuje wiele przykładów seksistowskich zachowań i lekceważenia pracowników przez niektórych menedżerów.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Globalne Interesy
Kiedy przechodzimy na czas na zimowy? Zmiana budzi duże kontrowersje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Obwiniają AI za zwolnienia, a prawda może być inna. „Robią z technologii kozła ofiarnego”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama