Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.06.2025 03:14 Publikacja: 11.02.2023 18:30
Elon Musk robi dobrą minę do złej gry. Twitter, którego kupił za 44 mld dol., jest w bardzo trudnej sytuacji finansowej
Foto: Bloomberg
Jak wynika z danych Pathmatics, które opublikowała stacja CNN, exodus reklamodawców z platformy posunął się daleko po przejęciu firmy przez Elona Muska.
W efekcie ok. 625 z tysiąca największych reklamodawców na Twitterze, w tym marki takie jak Coca-Cola, Unilever, Jeep, Wells Fargo i Merck, wycofało swoje budżety reklamowe od stycznia.
Czy Donald Trump jednym ruchem palca wyłączy Europie dowolną usługę cyfrową? Dziś nasze uzależnienie od big tech...
Władze wzięły pod lupę pierwsze robotaksówki, które koncern Elona Muska wysłał na amerykańskie drogi. Nagrania z...
Chińska firma DeepSeek znalazła się pod lupą amerykańskich władz. Według USA startup AI wspiera chińskie wojsko...
Stany Zjednoczone zwróciły się do Chin o wpłynięcie na Iran, by ten nie zablokował jednego z kluczowych szlaków...
Założyciel SoftBank Group, Masayoshi Son, chce zbudować przemysłowy kompleks wart bilion dolarów w Arizonie, któ...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas