Twitter oskubany z reklam. A Elon Musk swoje: Jesteśmy modni i na fali

Więcej niż co drugi z tysiąca dotychczasowych największych reklamodawców z Twittera w styczniu nie wydał na platformie ani centa. Nowy właściciel chyba się firmie nie przysłużył.

Publikacja: 11.02.2023 18:30

Elon Musk robi dobrą minę do złej gry. Twitter, którego kupił za 44 mld dol., jest w bardzo trudnej

Elon Musk robi dobrą minę do złej gry. Twitter, którego kupił za 44 mld dol., jest w bardzo trudnej sytuacji finansowej

Foto: Bloomberg

Jak wynika z danych Pathmatics, które opublikowała stacja CNN, exodus reklamodawców z platformy posunął się daleko po przejęciu firmy przez Elona Muska.

W efekcie ok. 625 z tysiąca największych reklamodawców na Twitterze, w tym marki takie jak Coca-Cola, Unilever, Jeep, Wells Fargo i Merck, wycofało swoje budżety reklamowe od stycznia.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Globalne Interesy
„Złota kopuła” Trumpa ma ochronić Amerykę przed rakietami. Chce ją zbudować Musk
Globalne Interesy
Ogromna awaria Spotify. Nie działa na całym świecie
Globalne Interesy
Multimiliarder tworzy nowy serwis społecznościowy. To cios w Muska i Zuckerberga
Globalne Interesy
Meta wyszkoli AI na wpisach na Facebooku. Będą kontrowersje
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Globalne Interesy
Nie Trzaskowski, Nawrocki czy Mentzen. To ci kandydaci podbili internet po debacie