Twitter oskubany z reklam. A Elon Musk swoje: Jesteśmy modni i na fali

Więcej niż co drugi z tysiąca dotychczasowych największych reklamodawców z Twittera w styczniu nie wydał na platformie ani centa. Nowy właściciel chyba się firmie nie przysłużył.

Publikacja: 11.02.2023 18:30

Elon Musk robi dobrą minę do złej gry. Twitter, którego kupił za 44 mld dol., jest w bardzo trudnej

Elon Musk robi dobrą minę do złej gry. Twitter, którego kupił za 44 mld dol., jest w bardzo trudnej sytuacji finansowej

Foto: Bloomberg

Jak wynika z danych Pathmatics, które opublikowała stacja CNN, exodus reklamodawców z platformy posunął się daleko po przejęciu firmy przez Elona Muska.

W efekcie ok. 625 z tysiąca największych reklamodawców na Twitterze, w tym marki takie jak Coca-Cola, Unilever, Jeep, Wells Fargo i Merck, wycofało swoje budżety reklamowe od stycznia.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Globalne Interesy
Google zmienia zasady wyszukiwania w sieci. To ma być rewolucja
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Globalne Interesy
AI z Rosji pobiła ChatGPT i DeepSeeka? GigaChat Max ma być najlepszy
Globalne Interesy
Laserowy przełom. Chiny złamały monopol na produkcję super chipów?
Globalne Interesy
F-47 ma dać USA dominację na dekady. Co wiemy o samolotach 6. generacji?
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Globalne Interesy
Rosja ma potężny problem z internetem. Znikną tysiące stron
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście