Reklama

Twitter oskubany z reklam. A Elon Musk swoje: Jesteśmy modni i na fali

Więcej niż co drugi z tysiąca dotychczasowych największych reklamodawców z Twittera w styczniu nie wydał na platformie ani centa. Nowy właściciel chyba się firmie nie przysłużył.

Publikacja: 11.02.2023 18:30

Elon Musk robi dobrą minę do złej gry. Twitter, którego kupił za 44 mld dol., jest w bardzo trudnej

Elon Musk robi dobrą minę do złej gry. Twitter, którego kupił za 44 mld dol., jest w bardzo trudnej sytuacji finansowej

Foto: Bloomberg

Jak wynika z danych Pathmatics, które opublikowała stacja CNN, exodus reklamodawców z platformy posunął się daleko po przejęciu firmy przez Elona Muska.

W efekcie ok. 625 z tysiąca największych reklamodawców na Twitterze, w tym marki takie jak Coca-Cola, Unilever, Jeep, Wells Fargo i Merck, wycofało swoje budżety reklamowe od stycznia.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Wybrali akcje z pomocą AI i… zarobili 55 proc. Chatbot to nowy guru inwestycyjny?
Globalne Interesy
Twórca ChatGPT w opałach. Pozwy, oskarżenia o monopol i rosnąca siła rywala z Google
Globalne Interesy
Pokolenie Z w pułapce sztucznej inteligencji. Nowy raport nie pozostawia złudzeń
Globalne Interesy
Trump atakuje Microsoft. Domaga się zwolnienia byłej doradczyni Obamy
Globalne Interesy
Pekin przekłuje bańkę AI? Eksperci zaniepokojeni technologiczną euforią
Reklama
Reklama