ChatGPT będzie teraz płatny. Chatbot z imponującym rekordem

Wygląda na to, że kończy się w pełni darmowy dostęp do rewolucyjnego narzędzia od OpenAI. Konwersacyjna sztuczna inteligencja ma się stać teraz maszynką do zarabiania pieniędzy. Firma wprowadza miesięczną subskrypcję za 20 dolarów.

Publikacja: 02.02.2023 10:11

OpenaAI teraz zamierza skomercjalizować gigantyczny sukces chatbota. Firma ogłosiła, że wprowadza mi

OpenaAI teraz zamierza skomercjalizować gigantyczny sukces chatbota. Firma ogłosiła, że wprowadza miesięczną subskrypcję za korzystanie z narzędzia.

Foto: Adobe Stock

Pierwszy cel został już osiągnięty – popularność systemu AI wystrzeliła i zbudowana została pokaźna baza klientów. Jak podają analitycy z Likeweb, w styczniu z ChatGPT korzystało średnio ok. 13 mln unikalnych użytkowników dziennie, a to ponad dwukrotnie więcej niż jeszcze miesiąc wcześniej. Wszystko wskazuje na to, że OpenAI pobiło swoisty światowy rekord w tym względzie. Jak twierdzą eksperci z UBS, w ciągu 20 lat historii internetu nikomu wcześniej nie udało się stworzyć tak szybko rosnącej aplikacji. Dane SensorTower wskazują, że TikTok potrzebował około dziewięciu miesięcy od globalnej premiery, aby dotrzeć do 100 mln użytkowników, a Instagram – 2,5 roku.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Technologie
Życie ma być łatwiejsze. Ten asystent AI sam zarezerwuje nocleg czy zrobi zakupy
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Technologie
Niezwykłe drony bojowe, które potrafią pływać, nurkować i latać. Zagrożenie dla USA
Technologie
To miał być cud medycyny. Badanie wykazało, że bardzo popularny lek może szkodzić
Technologie
Po które boty AI sięgamy najczęściej? „Król” jest jeden, ale trwa walka o podium
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Technologie
Nowe organiczne ogniwa słoneczne odpowiedzią na kosmiczne zagrożenie
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej