Amerykański koncern informatyczny Cisco, który w Krakowie zatrudnia około 300 osób, zamierza przez najbliższe 2-3 lata nawet trzykrotnie powiększyć liczbę pracowników – informuje PAP.

W Krakowie od roku działa centrum wsparcia Cisco. Obsługuje klientów z regionu Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Rosji. Ośrodek świadczy usługi zarówno dla innych podmiotów amerykańskiego koncernu, jak i klientów zewnętrznych w zakresie wsparcia technicznego oraz obsługi księgowej, rachunkowej i zamówień.

– Kiedy rok temu otwieraliśmy pierwsze biuro w Krakowie mówiłem o tym, że chcemy w tym mieście dynamicznie się rozwijać. W ciągu roku udało nam się zatrudnić 300 osób, a Kraków stał się bardzo ważnym centrum dla naszych globalnych interesów – powiedział podczas konferencji prasowej wiceprezes firmy Cisco Olivier Kohler.

We wtorek firma otworzyła drugie biuro w Krakowie. Jak zapowiedzieli jej przedstawiciele, obok rozpoczęła się już budowa trzeciego, największego biura, które ruszy w ciągu 2-3 lat. W tym czasie Cisco zamierza zwiększyć zatrudnienie nawet trzykrotnie.

Firma poszukuje przede wszystkim inżynierów z kilkuletnim stażem. Zapowiada też zatrudnianie absolwentów uczelni technicznych oraz studentów ostatnich lat, którym proponuje specjalny program stażowy.