Ekskluzywne partnerstwa medialno-telekomunikacyjne nie mają przyszłości

Współpraca firm medialnych i telekomunikacyjnych jest dobrym pomysłem, przy czym telekom musi pamiętać, że jego klienci chcą jak najwięcej, jak najlepszych treści, a medium, że powinno docierać do jak najszerszego audytorium. Jak mówi Stephane Richard, prezes France Telecom, firmy telekomunikacyjne mogą i powinny wspomagać media, ale FT nie interesują przejęcia tych podmiotów. Najwyżej mniejszościowe udziały. To dotyczy również TVN…

Publikacja: 29.07.2011 06:00

Ekskluzywne partnerstwa medialno-telekomunikacyjne nie mają przyszłości

Foto: ROL

Stephane Richard, prezes France Telecom: – Niedługo po tym, jak objąłem w lipcu 2010 r. stanowisko postawiłem sobie cztery główne cele. Po pierwsze – poprawę satysfakcji pracowników grupy.

To bardzo ważne we Francji, gdzie jest specyficzna i trudna sytuacja. Mamy ok. 100 tys. pracowników, wywodzących się z niegdysiejszego monopolisty państwowego, a więc posiadających w większości status urzędników państwowych. Średnia wieku naszej załogi, to 48 lat. W mojej opinii, przez ostatni rok poczyniliśmy w tej kwestii znaczący postęp, co pokazuje przeprowadzana co 6 miesięcy ankieta. Udało się także zawrzeć 11 kluczowych porozumień z głównymi związkami zawodowymi. Po roku od wprowadzenia wielu inicjatyw pracowniczych, widzimy poprawę, ale oczywiście jest ciągle dużo do zrobienia.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa