Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.06.2025 01:14 Publikacja: 31.10.2011 10:44
Foto: ROL
W ostatnich latach mobilny internet staje się coraz szybszy i bardziej wygodny. Podobnie jak w innych krajach Europy Polacy coraz częściej używają tabletów, smartfonów oraz laptopów z mobilnym dostępem. Ilość danych transmitowanych w sieciach komórkowych podwaja się każdego roku. Ten ogromny wzrost ruchu sprawia, że operatorzy zmuszeni są do inwestowania ok. 1 mld złotych rocznie w celu utrzymania poziomu przepustowości swoich sieci.
Jednym z istotnych powodów wzrostu ruchu jest nieproporcjonalnie rosnący udział reklam na stronach internetowych. Reklamy w postaci animowanych bannerów, wyskakujących okienek typu pop-up oraz reklamowych filmów umieszczanych na stronach są coraz bardziej agresywne i zazwyczaj zajmują więcej kilobajtów, niż użyteczne dla odbiorców treści i informacje. Co więcej, w wielu urządzeniach, np. w smartfonach, utrudniają korzystanie z internetu. Spróbujmy na ekranie wielkości podwójnego biletu autobusowego dotknąć precyzyjnie palcem malutkiego krzyżyka, aby zamknąć krzykliwy baner reklamowy. Każde „omsknięcie” palca powoduje wyświetlenie jeszcze cięższej reklamy!
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas