Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 01:52 Publikacja: 03.04.2013 10:55
Rynek płatnej telewizji w Polsce, mimo rosnącego nasycenia usługami, nadal rośnie. W tym roku przychody operatorów z dostarczania płatnej telewizji ponownie się poprawią – pisze firma badawcza PMR w swej prognozie „Rynek usług dodanych i multimedialnych 2013. Prognozy rozwoju na lata 2013-2017″ .
Według wstępnych danych PMR na koniec 2012 r. w Polsce było ok. 12 mln abonentów płatnej telewizji, a rynek stopniowo ewoluuje w stronę większej personalizacji i rozwoju usług na żądanie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas