Reklama

RETN lokuje się na polskim rynku hurtowym

Kolejny operator międzynarodowy otwiera w Polsce swoje biuro sprzedaży, licząc na korzystne kontrakty na rynku operatorskim i na rynku przedsiębiorstw. Jak mówi Daniel Jasiński, szef RETN w Polsce, spośród wielu konkurentów firma będzie starał się wyróżnić jakością usług transmisyjnych w kierunku na Wschód. Dysponuje tam rozbudowaną infrastrukturą, ponieważ to firma rosyjska

Publikacja: 26.08.2013 12:00

RETN lokuje się na polskim rynku hurtowym

Foto: ROL

RETN zarejestrował polską spółkę i uruchomił warszawskie biuro. – Mamy już pierwszych klientów na polskim rynku, rozmowy z kolejnymi trwają. Aktywniejsze działania promocyjne planujemy na jesień, m.in. innymi w związku odbywającymi się w tym czasie branżowymi imprezami – mówi Daniel Jasiński, prezes zarządu RETN Poland.

Geneza wejścia spółki na polski rynek jest prosta. RETN wybudował zapasową nitkę transmisyjną w poprzek Polski. Początkowo z czysto tranzytowym zastosowaniem. Skoro jednak ta infrastruktura już się pojawiła rosyjski operator chce zainwestować w polski rynek i poszukać na nim klientów. Biznesplan zakłada rentowność operacyjną w ciągu około roku działania, zwrot z całej inwestycji w ciągu około 3 lat.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama