Aktualizacja: 15.05.2025 07:09 Publikacja: 30.11.2021 11:16
Booksy łączy klientów z usługodawcami. Są to głównie fryzjerzy i salony kosmetyczne
Foto: mat. pras.
To główny gracz na tamtejszym rynku. Zakup platformy, która powstałą w 2014 r., a korzysta z niej dziś 10 tys. salonów, umacnia Booksy na pozycji lidera tej branży. - Nie możemy ujawniać kwoty transakcji, ale bez wątpienia to jedna z największych polskich inwestycji za granicą - mówi nam Stefan Batory.
Akwizycja sprawia, że do wiodących rynków, na których działał dotychczas Booksy, dołącza teraz Francja. - Jesteśmy niesamowicie podekscytowani rozszerzeniem naszej działalności na kolejny rynek. Kiute zdołało zbudować wyjątkową pozycję we Francji i nie możemy doczekać się, aby jeszcze bardziej przyspieszyć rozwój lokalnej branży „beauty” – komentuje Batory.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas