Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.06.2025 02:47 Publikacja: 30.11.2021 11:16
Booksy łączy klientów z usługodawcami. Są to głównie fryzjerzy i salony kosmetyczne
Foto: mat. pras.
To główny gracz na tamtejszym rynku. Zakup platformy, która powstałą w 2014 r., a korzysta z niej dziś 10 tys. salonów, umacnia Booksy na pozycji lidera tej branży. - Nie możemy ujawniać kwoty transakcji, ale bez wątpienia to jedna z największych polskich inwestycji za granicą - mówi nam Stefan Batory.
Akwizycja sprawia, że do wiodących rynków, na których działał dotychczas Booksy, dołącza teraz Francja. - Jesteśmy niesamowicie podekscytowani rozszerzeniem naszej działalności na kolejny rynek. Kiute zdołało zbudować wyjątkową pozycję we Francji i nie możemy doczekać się, aby jeszcze bardziej przyspieszyć rozwój lokalnej branży „beauty” – komentuje Batory.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas