Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.06.2025 03:13 Publikacja: 14.07.2019 20:30
Foto: 123rf.com
Handel jest doskonały w kreowaniu świąt w gorszych sprzedażowo okresach. Przykład: walentynki w lutym. Najwięksi internetowi sprzedawcy operują już w takiej skali, że są w stanie tworzyć własne okazje, które przyciągają miliony łowców promocji.
Amazon Prime Day to doroczne święto, które wiąże się z dodatkowymi obniżkami cen dla abonentów Prime. Abonament kosztuje 13 dol. miesięcznie. W zamian dostaje się dostawę (często tego samego dnia), dodatkowe promocje czy dostęp do filmów i seriali. Obniżki cen sięgają nawet 60 proc. i dotyczą głównie sprzętu elektronicznego, ale i usług czy zabawek.
Izba Gospodarki Elektronicznej ogłasza XIII edycję konkursu e-Commerce Polska awards – wydarzenia, które nie tyl...
9,5 miliona utraconych wizyt miesięcznie. 104 tysiące stron bez ruchu. Content marketing w e-commerce generuje k...
Nuro, autonomiczny start-up zajmujący się dostawami zakupów za pomocą robotycznych pojazdów, poinformował, że zw...
Pudełka, w których w przyszłości będą dostarczane np. zakupy internetowe, mają być zupełnie inne niż dzisiaj. Ek...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Klienci sklepów online, w związku z rosnącymi cenami i szukaniem oszczędności, zamierzają ograniczać e-zakupy. T...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas