Wymyślone święta dają zyski

16 lipca miliony kupujących ruszą po okazje w Prime Day Amazona. Z kolei chiński Alibaba ma swój Dzień Singla.

Publikacja: 14.07.2019 20:30

Wymyślone święta dają zyski

Foto: 123rf.com

Handel jest doskonały w kreowaniu świąt w gorszych sprzedażowo okresach. Przykład: walentynki w lutym. Najwięksi internetowi sprzedawcy operują już w takiej skali, że są w stanie tworzyć własne okazje, które przyciągają miliony łowców promocji.

Amazon Prime Day to doroczne święto, które wiąże się z dodatkowymi obniżkami cen dla abonentów Prime. Abonament kosztuje 13 dol. miesięcznie. W zamian dostaje się dostawę (często tego samego dnia), dodatkowe promocje czy dostęp do filmów i seriali. Obniżki cen sięgają nawet 60 proc. i dotyczą głównie sprzętu elektronicznego, ale i usług czy zabawek.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
E-Commerce
Polskie e-biznesy zaproszone do rywalizacji o laury innowacji
Patronat Rzeczpospolitej
E-commerce 2025: raport Harbingers pokazuje, dlaczego content nie działa i jak AI zmienia zasady gry w SEO
E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki