Wymyślone święta dają zyski

16 lipca miliony kupujących ruszą po okazje w Prime Day Amazona. Z kolei chiński Alibaba ma swój Dzień Singla.

Publikacja: 14.07.2019 20:30

Wymyślone święta dają zyski

Foto: 123rf.com

Handel jest doskonały w kreowaniu świąt w gorszych sprzedażowo okresach. Przykład: walentynki w lutym. Najwięksi internetowi sprzedawcy operują już w takiej skali, że są w stanie tworzyć własne okazje, które przyciągają miliony łowców promocji.

Amazon Prime Day to doroczne święto, które wiąże się z dodatkowymi obniżkami cen dla abonentów Prime. Abonament kosztuje 13 dol. miesięcznie. W zamian dostaje się dostawę (często tego samego dnia), dodatkowe promocje czy dostęp do filmów i seriali. Obniżki cen sięgają nawet 60 proc. i dotyczą głównie sprzętu elektronicznego, ale i usług czy zabawek.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki
E-Commerce
Awatar i wirtualna przymierzalnia. Tym nas kusi e-commerce
E-Commerce
W ten sposób robimy teraz zakupy. Zaskakująca statystyka
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce