Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2025 11:15 Publikacja: 28.06.2022 12:54
Foto: Google
Klapa to efekt błędów technicznych, ale też braku zrozumienia ze strony konsumentów, co miał im dać nowy gadżet. Do premiery cyfrowego odtwarzacza multimedialnego Google doszło dokładnie dekadę temu. Projekt okazał się dla firmy bolesną nauczką: jak zamknięcie się na potrzeby konsumentów i koncentracja na rozwijaniu technologii może prowadzić do rynkowej porażki.
Urządzenie - zaprezentowane podczas konferencji programistów Google z końcem czerwca 2012 r. 2012 r. - miało strumieniować muzykę lub filmy z chmury. Idea była słuszna. Sprzęt w kształcie kuli miał pełnić rolę domowego centrum multimedialnego. Dzięki integracji z Google Play oraz YouTube, a także innymi urządzeniami będącymi w posiadaniu użytkownika (telewizor, smartfon), miał stanowić serce systemu organizującego rozrywkę. Tyle że kosztował 300 dol., a więc 10 razy drożej niż takie gadżety jak np. Chromcast, który skutecznie zastępuję Nexusa Q. Poza tym okazało się, że na taki gadżet było za wcześnie.
realme odkryło karty. We wtorek w Paryżu światło dzienne ujrzał smartfon realme GT 7 Dream Edition, będący efekt...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Nieużywane telewizory, radioodbiorniki czy smartfony trzymane przez Polaków są warte aż 112 mld zł. To dwa razy...
Apple planuje rewolucję w smartwatchach - wynika z informacji, które wyciekły z firmy. Inteligentne zegarki miał...
Do premiery iPhone’ów 17 jeszcze daleko, ale w sieci pojawia się coraz więcej nieoficjalnych informacji na temat...
Technologia znacząco ułatwia nam życie, szczególnie dzięki gadżetom elektronicznym, które pozwalają na łatwiejsz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas