Aktualizacja: 19.05.2025 13:14 Publikacja: 26.08.2019 18:01
Foto: Bloomberg
Jeśli firmowa strona WWW nie jest dostosowana do wyświetlania treści na urządzeniach mobilnych, strona nie tylko nie ma co liczyć na wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania, ale może nawet w ogóle nie pojawić się w Google’u. Od lipca br. to właśnie strony mobilne, a nie wersje desktopowe są bowiem automatycznie indeksowane przez tę najpopularniejszą wyszukiwarkę. To radykalna zmiana, która może mieć dla przedsiębiorców dość bolesne konsekwencje.
Amerykański Departament Handlu ogłosił, że wycofuje wprowadzone przez administrację Bidena restrykcje dotyczące...
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas