Aktualizacja: 01.05.2025 14:46 Publikacja: 02.06.2022 07:02
Foto: Nick Otto/Bloomberg
Po 14 latach pracy Sandberg, zupełnie niespodziewanie, powiedziała „pass”. Uznawana za jedną z najpotężniejszych kobiet w Dolinie Krzemowej to autorka finansowego sukcesu koncernu, odpowiedzialna za przekształcenie Facebooka w reklamową maszynkę do zarabiania pieniędzy. „To praca, która była zaszczytem i przywilejem, ale nie jest to praca, która pozostawia dużo czasu na wiele innych” – powiedziała w wywiadzie dla „The Verge”. A na Facebooku napisała, że „kiedy w 2008 r. przyjmowała tę pracę, myślała, że będzie pracować w tym miejscu pięć lat”. Teraz Sandberg chce skupić się na filantropii i prawach kobiet. Na wieść o zmianach akcje Mety poszybowały w dół o 4 proc.
Branża luksusowa postanowiła przeskoczyć na wyższy poziom. Torebki z krokodylej skóry czy ze skóry jaszczurek to...
Chiny zrewanżowały się USA swoimi cłami i zerwały kontrakt z Boeingiem, ale potężniejszy cios zadały gdzie indzi...
Dość niespodziewanie w ciągu ostatnich paru dni wśród haseł wyszukiwanych w polskim internecie najmocniej zyskuj...
Kolejnym krokiem w rozwoju sztucznej inteligencji jest budowa superkomputerów AI. Na świecie planowanych jest du...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Koncern Apple, w odpowiedzi na wojnę handlową zainicjowaną przez prezydenta USA Donalda Trumpa, chce przenieść m...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas