Reklama

Polacy chcą grać na emocjach w internecie

AdEmotion chce dzięki systemowi rozpoznawania emocji użytkowników sieci zwiększać e-handel. Projekt znalazł już uznanie Microsoftu.

Publikacja: 10.12.2018 21:33

Akurat emocje Ołeksandra Usyka, który znokautował Tony’ego Bellewa łatwo można rozpoznać.

Akurat emocje Ołeksandra Usyka, który znokautował Tony’ego Bellewa łatwo można rozpoznać.

Foto: East News

W internecie trwa wyścig po narzędzia, które pozwolą na dotarcie z osobistym przekazem do użytkownika. Ścigają się też polskie firmy, a rozwiązanie platformy AdEmotion ma już świetne oceny.

Emocje w sieci

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Sztuczna Inteligencja
AI przenosi obsługę klienta na wyższy poziom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Sztuczna Inteligencja
Kończy się era smartfonów? Technologiczni potentaci stawiają na nowe urządzenie
Sztuczna Inteligencja
Czas na przemyślane wdrożenia AI w polskim biznesie
Materiał Promocyjny
Sztuczna inteligencja po śląsku. Regionalne strategie mogą pomóc we wdrażaniu nowej technologii
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Sztuczna Inteligencja
Katowice gospodarzem kluczowego wydarzenia AI w regionie
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama