Polacy chcą grać na emocjach w internecie

AdEmotion chce dzięki systemowi rozpoznawania emocji użytkowników sieci zwiększać e-handel. Projekt znalazł już uznanie Microsoftu.

Publikacja: 10.12.2018 21:33

Akurat emocje Ołeksandra Usyka, który znokautował Tony’ego Bellewa łatwo można rozpoznać.

Akurat emocje Ołeksandra Usyka, który znokautował Tony’ego Bellewa łatwo można rozpoznać.

Foto: East News

W internecie trwa wyścig po narzędzia, które pozwolą na dotarcie z osobistym przekazem do użytkownika. Ścigają się też polskie firmy, a rozwiązanie platformy AdEmotion ma już świetne oceny.

Emocje w sieci

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
Geopolityka i sztuczna inteligencja. Nowa normalność wokół nas
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Sztuczna Inteligencja
Pisklę pawia niszczy internet. AI przejęła wyniki wyszukiwania Google’a
Sztuczna Inteligencja
Nowy napęd smartfonów. Rekordowe wzrosty
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Sztuczna Inteligencja
ChatGPT coraz potężniejszy. Najnowsza wersja ma już „oczy” i rozumie sarkazm
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay