Reklama
Rozwiń

Klienci chcą sprawdzonych rozwiązań

– Klienci firm telekomunikacyjnych wcale nie szukają rozwiązań innowacyjnych, ale sprawdzonych – stwierdził Leszek Hołda, prezes Integrated Solutions podczas panelu dyskusyjnego „Innowacyjność branży ICT”, który się obył podczas prezentacji raportu TOP200 Computerworlda. W podobnym tonie wyrażała się jeden z jego współdyskutantów, w „cywilu” reprezentujący konkurencyjną grupą telekomunikacyjną. Szef jednego producentów podnosił natomiast wartość nie zorientowanej bezpośrednio na biznes działalności badawczo-rozwojowej

Publikacja: 28.06.2012 11:01

Panel „Innowacyjność w ICT”. Od lewej: Leszek Hołda, Mirosław Suszek, Marzena Tarkowska

Panel „Innowacyjność w ICT”. Od lewej: Leszek Hołda, Mirosław Suszek, Marzena Tarkowska

Foto: Computerworld

Jako przykład Leszek Hołda podał UEFA, na której potrzeby Orange (do tej samej grupy należy Integrated Solutions),  wyposażał studia transmisyjne na stadionach podczas Euro 2012.  – UEFA to wymagający klient, zawsze wybierający produkty z najwyższej półki. Jednak podczas rozmów z nami stwierdzili wprost, byśmy nie próbowali stosować żadnych innowacyjnych rozwiązań. Mamy wybrać takie, które są na rynku obecne co najmniej rok, a my oferujemy je co najmniej od sześciu miesięcy – powiedział  Leszek Hołda.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama