Reklama
Rozwiń
Reklama

Klienci chcą sprawdzonych rozwiązań

– Klienci firm telekomunikacyjnych wcale nie szukają rozwiązań innowacyjnych, ale sprawdzonych – stwierdził Leszek Hołda, prezes Integrated Solutions podczas panelu dyskusyjnego „Innowacyjność branży ICT”, który się obył podczas prezentacji raportu TOP200 Computerworlda. W podobnym tonie wyrażała się jeden z jego współdyskutantów, w „cywilu” reprezentujący konkurencyjną grupą telekomunikacyjną. Szef jednego producentów podnosił natomiast wartość nie zorientowanej bezpośrednio na biznes działalności badawczo-rozwojowej

Publikacja: 28.06.2012 11:01

Panel „Innowacyjność w ICT”. Od lewej: Leszek Hołda, Mirosław Suszek, Marzena Tarkowska

Panel „Innowacyjność w ICT”. Od lewej: Leszek Hołda, Mirosław Suszek, Marzena Tarkowska

Foto: Computerworld

Jako przykład Leszek Hołda podał UEFA, na której potrzeby Orange (do tej samej grupy należy Integrated Solutions),  wyposażał studia transmisyjne na stadionach podczas Euro 2012.  – UEFA to wymagający klient, zawsze wybierający produkty z najwyższej półki. Jednak podczas rozmów z nami stwierdzili wprost, byśmy nie próbowali stosować żadnych innowacyjnych rozwiązań. Mamy wybrać takie, które są na rynku obecne co najmniej rok, a my oferujemy je co najmniej od sześciu miesięcy – powiedział  Leszek Hołda.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama