Reklama

Unified communications, to trudna praca z rynkiem

Netia rozpoczęła niedawno sprzedaż nowych usług dla biznesu, ale nie łudzi się, że pójdzie jej to łatwo, szybko i przyjemnie. Hostowane rozwiązania typu unified communications przyjmują się powoli więc operator nastawia się raczej na żmudną pracę nad rynkiem, niż sprzedażową burzę. – Oszczędności i wygoda – to mają być dwa podstawowe walory, na które chcemy zwracać uwagę potencjalnych klientów – mówi Krzysztof Kliński z Netii.

Publikacja: 02.01.2012 07:02

Unified communications, to trudna praca z rynkiem

Foto: ROL

– Przytłaczająca większość firm w Polsce, korzystających z własnych serwerów pocztowych, używa Microsoft Exchange’a. To naturalna baza potencjalnych klientów dla naszej nowej oferty – mówi Krzysztof Kliński, odpowiedzialny za unified communications w Netii. Oferta operatora, to pakiet aplikacji komunikacyjnych Microsoftu hostowany i udostępniany przez partnera – Central Europe On-Demand (CEOD) – z jego własnych centrów kolokacyjnych.

Oferta w porozumieniu

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama