Unified communications, to trudna praca z rynkiem

Netia rozpoczęła niedawno sprzedaż nowych usług dla biznesu, ale nie łudzi się, że pójdzie jej to łatwo, szybko i przyjemnie. Hostowane rozwiązania typu unified communications przyjmują się powoli więc operator nastawia się raczej na żmudną pracę nad rynkiem, niż sprzedażową burzę. – Oszczędności i wygoda – to mają być dwa podstawowe walory, na które chcemy zwracać uwagę potencjalnych klientów – mówi Krzysztof Kliński z Netii.

Publikacja: 02.01.2012 07:02

Unified communications, to trudna praca z rynkiem

Foto: ROL

– Przytłaczająca większość firm w Polsce, korzystających z własnych serwerów pocztowych, używa Microsoft Exchange’a. To naturalna baza potencjalnych klientów dla naszej nowej oferty – mówi Krzysztof Kliński, odpowiedzialny za unified communications w Netii. Oferta operatora, to pakiet aplikacji komunikacyjnych Microsoftu hostowany i udostępniany przez partnera – Central Europe On-Demand (CEOD) – z jego własnych centrów kolokacyjnych.

Oferta w porozumieniu

Pozostało 91% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?