Unified communications, to trudna praca z rynkiem

Netia rozpoczęła niedawno sprzedaż nowych usług dla biznesu, ale nie łudzi się, że pójdzie jej to łatwo, szybko i przyjemnie. Hostowane rozwiązania typu unified communications przyjmują się powoli więc operator nastawia się raczej na żmudną pracę nad rynkiem, niż sprzedażową burzę. – Oszczędności i wygoda – to mają być dwa podstawowe walory, na które chcemy zwracać uwagę potencjalnych klientów – mówi Krzysztof Kliński z Netii.

Publikacja: 02.01.2012 07:02

Unified communications, to trudna praca z rynkiem

Foto: ROL

– Przytłaczająca większość firm w Polsce, korzystających z własnych serwerów pocztowych, używa Microsoft Exchange’a. To naturalna baza potencjalnych klientów dla naszej nowej oferty – mówi Krzysztof Kliński, odpowiedzialny za unified communications w Netii. Oferta operatora, to pakiet aplikacji komunikacyjnych Microsoftu hostowany i udostępniany przez partnera – Central Europe On-Demand (CEOD) – z jego własnych centrów kolokacyjnych.

Oferta w porozumieniu

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem