Reklama

Biznesowa „jeżynka” chce wrócić do łask. Sprawdzamy, co oferuje

Chiński producent telewizorów oraz telefonów komórkowych z logo Alcatel, próbuje teraz tchnąć życie w prestiżową niegdyś markę BlackBerry.

Publikacja: 11.11.2018 19:29

Biznesowa „jeżynka” chce wrócić do łask. Sprawdzamy, co oferuje

Foto: Materiały producenta

Czy smatfon może być symbolem menadżera, podobnie jak krawat i garnitur? Do niedawna odpowiedź była prosta. Wystarczyło pokazać się z telefonem BlackBerry w ręku, by było wiadomo, że ma się do czynienia z biznesmenem, czy pracownikiem ważnej korporacji. Kanadyjska firma Research In Motion (RIM) przebojem wdarła się do lukratywnego segmentu premium i jeszcze dekadę temu dzieliła i rządziła na rynku biznesowym. Premiera 5810 – pierwszego modelu RIM pod marką BlackBerry, która miała miejsce w 2002 r. – wyniosła tę firmę na szczyty. Potem przyszły kultowe Quarki – telefony wyposażone w charakterystyczną 34-klawiszową klawiaturę QWERTY, monochromatyczny ekran i… zintegrowany mikrofon (co wcześniej nie było takie oczywiste, bo pierwszym BlackBerry był niego pozbawiony).

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Gadżety
Apple ogłasza koniec barier językowych. Ale to Polacy byli pierwsi
Gadżety
Polacy kupią iPhone'a 17? Na razie na potęgę szukają „starego” modelu
Gadżety
Polacy zaskoczyli. Choć nowy iPhone nadchodzi, wolą starszy model
Gadżety
Google z nowymi smartfonami AI. Koncern zaskoczył składanym urządzeniem
Gadżety
Apple szykuje szklaną rewolucję. Wyciekł niezwykły projekt iPhone'a
Reklama
Reklama