Reklama
Rozwiń

Biznesowa „jeżynka” chce wrócić do łask. Sprawdzamy, co oferuje

Chiński producent telewizorów oraz telefonów komórkowych z logo Alcatel, próbuje teraz tchnąć życie w prestiżową niegdyś markę BlackBerry.

Publikacja: 11.11.2018 19:29

Biznesowa „jeżynka” chce wrócić do łask. Sprawdzamy, co oferuje

Foto: Materiały producenta

Czy smatfon może być symbolem menadżera, podobnie jak krawat i garnitur? Do niedawna odpowiedź była prosta. Wystarczyło pokazać się z telefonem BlackBerry w ręku, by było wiadomo, że ma się do czynienia z biznesmenem, czy pracownikiem ważnej korporacji. Kanadyjska firma Research In Motion (RIM) przebojem wdarła się do lukratywnego segmentu premium i jeszcze dekadę temu dzieliła i rządziła na rynku biznesowym. Premiera 5810 – pierwszego modelu RIM pod marką BlackBerry, która miała miejsce w 2002 r. – wyniosła tę firmę na szczyty. Potem przyszły kultowe Quarki – telefony wyposażone w charakterystyczną 34-klawiszową klawiaturę QWERTY, monochromatyczny ekran i… zintegrowany mikrofon (co wcześniej nie było takie oczywiste, bo pierwszym BlackBerry był niego pozbawiony).

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Gadżety
Wielki sukces inteligentnych pierścieni. Tę technologię pokochały gwiazdy
Gadżety
Pielucha dla heavymetalowców wyprzedała się w 24 godziny. Idealna na koncert
Gadżety
Ekran na całą ścianę. Jak telewizory XXL podbijają polskie domy
Gadżety
Gdzie na zakupy w Cyber Monday? Polacy ruszyli po gadżety czy wyjazdy turystyczne
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Gadżety
Polacy ruszyli na Black Friday. Gdzie i na jakie promocje można liczyć? Na co uważać?
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku