Siedem barier rozwoju telemedycyny

Ponad 27 mld dolarów wart jest światowy rynek usług telemedycznych i rośnie co roku ...

Popyt na nowe usługi to szansa dla firm informatycznych

Branża IT ma szerokie pole do popisu: począwszy od sprzętu, poprzez oprogramowanie, a na ...

Telemedycyna to możliwość i szansa, a nie przymus

Z Ryszard Olszanowski, prezesem Izby Gospodarczej Medycyna Polska o sytuacji i perspektywach dla rynku ...

Wraz z e-receptami wejdziemy do Europy

W USA, które są pionierem cyfryzacji w medycynie, większość lekarzy w swojej pracy korzysta ...

Siedem grzechów głównych przy wdrożeniach CRM

Coraz więcej przedsiębiorstw w Polsce decyduje się na wdrożenie systemu klasy CRM (Customer Relationship ...

Big data to dobry sojusznik systemów CRM

Warto integrować systemy CRM z innymi rozwiązaniami. Dzięki temu zwiększa się możliwość skutecznego dotarcia ...

CRM to coraz bardziej złożone systemy

Bez analizy informacji z wielu źródeł nie da się zwiększyć ani lojalności klientów- mówi ...

Technologie, które ułatwiają kontakt z klientem

Popyt na oprogramowanie CRM nie słabnie. W tym roku wartość tego rynku ma sięgnąć ...

Wdrożenie systemu ERP to dla firm konieczność

Brak wsparcia zarządu, niechęć pracowników, wybór nieodpowiedniej firmy IT i niedostateczna znajomość przepisów – ...

Współpraca fundamentem Cyfrowego Państwa

Potrzebne jest połączenie sił sektora publicznego i prywatnego we wspólnym celu,jakim jest budowa bezpiecznej ...